کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات ۱۳۸۹

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر گرایش فناوری اطلاعات آی تی سال 1389

کد گرایش
1276
فروشگاه خرید آنلاین کارت شارژ
ادامه مطلب ...

۲.برنامه درسی من...

سلام  

از این به بعد می خوام روند مطالعاتیمو بنویسم تا بتونم بهش نظم بدم و از شما هم می خوام تا نظراتتونو بهم بگید.  

ادامه مطلب ...

اولین برنامه درسی من...

برنامه درسی من... 

 

اولین گام.

ادامه مطلب ...

منابع و سرفصل آزمون کارشناسی ارشد رشته IT

منابع و سرفصل آزمون 

کارشناسی ارشد رشته IT (مهندسی فناوری اطلاعات)

 برای شروع اینم منابع و ضرایب درس ها .

کتابهای پیشنهادی زیاد هست اما بیشتر پرسیدم خوندنشون سلیقه ای هست اما کتابهای اصلی اولویت دارن. 

 

به خاطر اینکه می خوام صفحه اول جوری باشه که مطالب راحت پیدا بشه من موضوعاتو در قسمت ادامه مطلب میزارم.  

برا دیدن منابعم به ادامه مطلب برید.


فروشگاه خرید آنلاین کارت شارژ

ادامه مطلب ...

شروع...

سلام

من راستش از همین الان شروع کردم برا کنکور سال آینده ارشد درس بخونم. 

خوب درس های دانشگاهمم هست اما دیگه باید تلاشمو بکنم. 

من با خودم قرار گذاشتم یا قبول بشم با رتبه زیر ۱۰۰ یا خودمو بکشم 

البته حتما قبول میشم مطمئنم 

اینجا دوست دارم مکانی باشه برا اینکه حرف هامو بزنم و مشکلاتمو بگم و خوب هر چیزی که برا آزمون لازم بود از منابع و ... بزارم برا استفاده بقیه. 

برام دعا کنید.