کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

شروع...

سلام

من راستش از همین الان شروع کردم برا کنکور سال آینده ارشد درس بخونم. 

خوب درس های دانشگاهمم هست اما دیگه باید تلاشمو بکنم. 

من با خودم قرار گذاشتم یا قبول بشم با رتبه زیر ۱۰۰ یا خودمو بکشم 

البته حتما قبول میشم مطمئنم 

اینجا دوست دارم مکانی باشه برا اینکه حرف هامو بزنم و مشکلاتمو بگم و خوب هر چیزی که برا آزمون لازم بود از منابع و ... بزارم برا استفاده بقیه. 

برام دعا کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

با سلام من هم دمیخوام ارشد حتما قبول شم
ممنون از بابت اطلاعات مفید

انشالله...

موفق باشید

behnam سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ

سلام

منم ای تی میخونم میخوام برای ارشد سال دیگه از الان شروع کنم

داشتم دنبال منابع میگشتم که به وب شما برخوردم

جذاب مینویسی

حتما این روزا سخت مشغول درسی

اگه سر زدی خواهشن یه راهنمایی کلی بهم کن . خودتو بزار جای من اگه یه سال وقت داشتی چکار میکردی؟؟

فاطمه شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام
این پست ماله 3 ساله پیشه :(
یک ماه مونده به کنکورمو پرم از استرس و ناامیدی :/
می خوام رتبه م بشه 38 تجارت و امنیت
این روزا بد رو نِروَمــه :/
نیاز به انرژی و امیـــد دارم :(
واسم دعا کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد