کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

اولین برنامه درسی من...

برنامه درسی من... 

 

اولین گام.

من این ترم درس شبکه را گرفتم به خاطر همینم با شبکه شروع می کنم.  

 

کتاب شبکه های کامپیوتری نوشته :اندرو اس تنن بام

 

شبکه هم کتاب سنگینه اما سهم قابل توجهی تو کنکور داره چون جزو درس های مشترک هست و ضریبشم ۲. 

 

کتاب شبکه بعضی جاها خیلی مبهم هست   

هر جاشو که نفهمیدید به کتاب اصول مهندسی اینترنت نوشته احسان ملکیان مراجعه کنید. 

 

و در کنار درس شبکه زبان انگلیسی هم می خونم. 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ

سلام عزیزم . خوبی ؟
امیدوارم موفق باشی ...
اجازه می دی منم با تو درس بخونم ؟
شاید یکم موثر بود واقعا ! اخه من یکم تنبلیم می شه ولی خیلییییییییییییی دوس دارم قبول شم می گم ترم چندی ؟

سلام عزیزم

آره حتما منم یه دلیلم واسه این که اینجا رو تاسیس کردم اینه که مجبور شم درس بخونم

خوشحال می شم با هم ادامه بدیم

من هنوز یک سال دیگه از درسم مونده

تو چقدر خوندی؟

محمد جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.shiro-110.blogfa.com

سلام .منم یک سالی مونده تا تموم کنم. شایدم بیشتر. ۱۰۰ ٪ باید تهران قبول شم. می دونی می خام ژیام نور بودن و درس خوندن را به رخ خیلی ها بکشم. دوس داشتی با هم ژیش می ریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد