کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

۲.برنامه درسی من...

سلام  

از این به بعد می خوام روند مطالعاتیمو بنویسم تا بتونم بهش نظم بدم و از شما هم می خوام تا نظراتتونو بهم بگید.  

آخر هفته ها لیست جدیمو قرار میدم. 

  

اول از همه زبان انگلیسی که من شروع کردم فعلا سی دی های دیالوگو دارم( همون که از شبکه آموزش پخش میشه)  گوش میدم و نکته برداری... 

 

به نظرتون به درد کنکورم میخوره؟ 

خوب خودم فکر می کنم باید از پایه شروع کنم...  

این هفته تا پایان قسمت ۱۷ دیالوگ. 

 

خوب و کتاب مهندسی نرم افزار از پرسمن فصل های ۱۲-۱۳-۱۶ و فصل ۱۵ را نصفه خوندم با نکته برداری و ...  

 

و شبکه هم که اصلا این هفته نخوندم اما فصل ۶ را تقریبا تمام کردم  که تو هفته جدید کاملش می کنم...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
الهه شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ق.ظ

روزی چند ساعت می خونی ؟! خوب می خونیا
راستی نرم افزارم داری این ترم ؟!
من اصلا کتاب پرسمن رو دوس ندارم . شبکه هم تنن بام که خیلی سخته ! البته من همه ی اینا رو پاس کردم حس خوندن ندارم دیگه !
راستی کجا درس می خونی ؟ کدوم شهر؟
و راستی اسمت ؟

نه بابا روزی ۶ ساعت

منم نرم افزار و شبکه پاس شدم

به نظرت راهه دیگه ای هست؟ به نظرم شبکه خیلی زیاد سنگینه خییم سوالاشو سخت میدن نامردا

اسمم مریم

پرسمن خیلی بده اما تو پیشنهاد دیگه ای داری؟

حسین دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ب.ظ http://xhosein.blogfa.com

با سلام و احترام
چندتا سوال داشتم ممنون میشم ج بدید.
1-گرایش امنیت چه رتبه ای میخواد؟
-البته برای دانشگاه تهران!
2-این لیست منابعی که نوشتید جدید هستند یا نه؟
3-از بچه های ارشد آی تی کسی را میشناسید؟
4-اگر میشناسید میشه لطف کنید و آدرس میل یا وبلاگی از ایشون بهم بدید؟
من به دلیل مشکلاتی 9ترمه میشم برای همین امسال کنکور را به صورت آزمایشی میدم و خودما برای سال بعد آماده میکنم.
توی نمایشگاه کتاب امسال هم میخوام کتابهای تست و .. . را بخرم برای همین اگر به نظرتون کتاب بهتری برای تست پیدا کردید ممنون میشم تا قبل از بیستم این ماه بهم معرفی کنید.
یه نکته که به نظرم اومد جاش اینجا خالیه : فیلم مستند راز را اگر ندیدید حتما بگیرید و ببینید واقعا توی کنکور موثر هست.(و کلا توی زندگی هر فردی)
با آرزوی موفقیت برای شما
یاعلی
D:

حسین دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ق.ظ http://xhosein.blogfa.com

سلام
همونطور که قبلا گفتم من امسال میخوام کنکور به صورت آزمایشی بدم
من خیلی از درسا را پاس نکردم :)
ولی تابستون میخوام شروع کنم به خوندن دروس پایه
چون سال بعدش باید رتبه خوبی بیارم :)
البته امیدوارم
همه ی منابع ارشد را هم امسال از نمایشگاه خریدم
فعلا که امتحانات هست بعد از امتحانات یه برنامه ریزی میکنم برای تابستون و ترم بعد . . .
یاعلی
D:

خودوم چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام بر شما.بی زحمت برنامه ی درسیتون و منابع رو یکجا همه رو با هم بزلرید تا ما هم سود بریم .تشکر .از آبادان.

سلام...
چشم حتما به هر جایی برسم کامل می زارم

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد