کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

مهم نیست اگر زمین بخورید 

 

مهم دوباره برخواستن است.(الهی به امید تو)

نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ

واااااااااا

مریم یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ http://nooavari.blogsky.com

سلام عزیزم
عالیه
قبول دارم هوش سخته ولی اولش سخته یکم بخونی راه میفتی.
خیلی خوبه مدیریت میخونی.
منم از امروز مهندسی نرم و پایگاه و شبکه رو شروع کردم.
سیستم عامل رو خوب خوب مفهومی بخون بخصوص قسمت سمافورها....
هرجور برات راحته درس بخون عزیز دلم.
مرسی عزیزم
امیدوارم شما هم گرایش مورد علاقه ت قبول شی

سلام...
مرسی بابت همه ی راهنماییهات

مریم پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ http://nooavari.blogsky.com

جواب سوال اول:
برای گسسته منبع"گریمالدی"و "دکتر بهروز قلی زاده"معرفی شده و میتونی برای کمکی از کتاب گسسته راهیان ارشد و بخصوص پوران پژوهش استفاده کنی.
جواب سوال دوم:
نمیدونم طراحی در چه سطحی هستی اگه از پایه اشکالاتی داری بهت پیشنهاد میکنم اول از همه از منبعش شروع کن که همون CLRS هست
.......
بهت پیشنهاد میکنم حتما مصاحبه ی دکتر مهدی صادق زاده رو که تو وبم گذاشتم حتما بخونی(از لیست آخرین مطالب وب میتونی پیداش کنی) چون منابع مهم رو نام بردن...دکتر صادق زاده خودشون از بهترین اساتید رشته ی کامپیوترن

خوندم عزیزم ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد