کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

فکر می کنی چقدر لغت انگلیسی بلدی؟

سلام ... 

این هفته ی گذشته رو خیلی کم خوندم... 

واقعا با زبون روزه نمیشه درس خوند 

نمیدونم چی کار کنم... 

 

هر کسی دوست داره بدونه چقدر لغت انگلیسی بلده بره ادامه مطلب

 

فروشگاه خرید آنلاین کارت شارژ

 

برا اینکه بدونید چند تا لغت انگلیسی بلدید


امروز یکی از دوستام بهم ایمیل داده که برو ببین چند تا لغت انگلیسی بلدی:دی

من امتحان کردم اوضاع خراب بود همش شد ۲۹۸۰ تا :دی

 


***سایتی جالب برای اونایی که بدونن چقدر لغت انگلیسی بلدن***


تو این سایت که براتون به نمایش خواهم گذاشت سه مرحله داره و در هر مرحله جلوی کلمه ای که معنیش را میدانید تیک بزنید(برای اینکه جوابش نزدیک به واقعیت باشه فقط معنی اونایی که کاملا میدونید تیک بزنید) بعد از مرحله سه از شما یه اطلاعاتی از جمله جنس و تاریخ تولد و ماه تولد میخواد اونارو انتخاب کنید و در آخر سایت تخمین خواهد زد شما چند هزار واژه انگلیسی بلدید

نظرات 8 + ارسال نظر
فروز شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ

من ۲۳۸۰شدم چطوریه سطحم؟

تقریبا متوسط رو به ضعیف

2960 یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ

2960

عزیزم!

آرامش خودتو حفظ کن...

بیشتر تمرین کن

nora جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ http://rahefarda.mihanblog.com

سلام . جالب بود سایتش مرسی من واسه خودم متاسف شدم . 6000 تا

ati & DD سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ http://mano-dd-jo0n.blogfa.com/

من 1320 تا زبانم افتضاحه خودم میدونم.
کنکور رتبت چند شد؟ منم آیتی میخونم . یه ترم دیگه دارم . میخوام ارشد هم شرکت کنم. درسم بد نیست. میشه رتبت رو بگی بهم؟

سلام
کنکور من 1500 شدم

خیلی خوبه

حتما بیاید با هم شروع کنیم

ثمین شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام .وبلاگ جالبی داری. منم 2910 شدم.به نظرت چطوره؟

مهدی چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ب.ظ

3040

خوبه عزیزم

هانیه سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:57 ب.ظ

1610

MrAvocado چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 10:50 ب.ظ

من ۴۱۱۰ کلمه بلدم من خودم خودام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد