کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

ویژه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 92- آی تی توصیه مهم باری انتخ

ویژه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 92- آی تی

توصیه مهم باری انتخاب کتاب و آزمون

من تقریبا از سال پیش تا الان در مورد آزمون و کتاب ها تحقیق کردم بیشتر از صد مصاحبه نفرات برتر کنکورو خوندم از کسی که رتبه ی 1 شده تا آخرین نفرات قبولی!

همه ی منابع و نوشتم و آخرش جمع بندی کردم برا خودم امیدوارم اینجا به درد شماها هم بخوره

اول از کتاب شروع میکنم:

زبان: زبان کنکور تنها درسیه که یه کم خاصه و تقریبا عمومیت نداشت اما نفرات برتر از دو کتاب لغت و گرامر پوران پژوهش ، کتاب 504 استفاده کرده بودن

ساختمان داده ها: کتاب مقسمی بدون شک بهترین کتابه و اگه کسی کتاب پوران و داشت اونم بد نیست اما مقسمی بهترینه

پایگاه داده ها: باز هم کتاب مقسمی کتاب کامل و خوبیه

طراحی الگوریتم: برای این درس کتاب پوران + clrs توصیه میشه اما من خودم شخصا میخوام فقط پوران و بخونم

هوش مصنوعی: برای هوش هم کتاب پوران پژوهش کفایت میکنه و عالیه

سبستم عامل: از اون درس های مشکل زا شده!ولی توصیه اول کتاب سیستم عامل پوران پژوهش هست و بعد کتاب سیستم عامل دکتر حقیقت برا کسایی که وقت بیشتری دارن

ساختمان گسسته: کتاب پوران و بخونید کافیه

معماری کامپیوتر: کتاب پوران فقط کافیه،اگه کسی هم مشکلی داشت از روی موریس مانو بخونه

شبکه های کامپیوتری: برا درس شبکه تننبام و گارسیا رو هم فراموش کنید و کتاب دکتر حقیقت از انتشارات پارسه بخونید چاپ 90 یا 91

مدیریت: مدیریت هم میتونید کتاب مرجع و بخونید و هم کتاب مدیریت پارسه و توصیه من کتاب مدیریت پارسه هست

مهندسی نرم افزار: فقط کتاب پرسمن

تا اونجایی که من میدونم با همینا انشالله همه قبول میشید و دیگه احتیاجی به کتاب دیگه نیست.

و اما آزمون!

خب موسسات مختلفی هست اما اکثر موسسه ها طراحی سوالات جالبی ندارن یا زیاد سختن یا آسون و بیشترشونم از روی کتابای خودشون سوال میدن و این یه اعتماد بنفس کاذب ایجاد میکنه

پارسه موسسه خوبیه و بیشتر خوبیش به خاطر جامعه آماریش هست.

اما بهترین موسسه برای کنکور از نظر من موسسه مهستان ( پوران پژوهش ) هست به این دلایل:

1.بهترین کتابهای کنکور ارشد و این موسسه داره

2.طراحی سوالاش بینظریره و توی کنکورهای گذشته بیشترین همخوانی سوالو داشته

3.سوال طراحی شده زیاد داره و فقط از کتابهای خودش سوال نمیده

4.توی همه ی موسسه ها آزمون های حضوری و اینترنتیش جدا هست ،اما پوران پژوهش هر دو آزمون توی یه روز هست و سوالا یکیه و همه با هم سنجیده میشن،پس کسانی که نمیتونن حضوری آزمون بدن،با آزمون های آن لاین با کل شرکت کننده ها مقایسه میشن

5.از نظر هزینه خیلی خوبه آزمون های آن لان 120هزار تومن و حضوری 240 هزار تومنه

امیدوارم این این نکات به دردتون بخوره من خیلی وقت گذاشتم تا اینا رو جمع کردم و مطمئنم هر کسی بخواد با این اطلاعات موفق میشه

دوستتون دارم

فروشگاه خرید آنلاین کارت شارژ