کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

کلید کنکور کارشناسی ارشد 92

خب کلید سوالاتم اومده رو سایت سنجش من که میخوام برم ببینم چی کار کردم :دی


سوالاتم رو سایت مدرسان شریف هست


فروشگاه خرید آنلاین کارت شارژ

نظرات 3 + ارسال نظر
سمانه سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام خانومی ... خوبی؟؟چه طور بوده کنکورت؟؟

سلام عزیزم

ای بد نبود

امیدم به خداست

علی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام دختر کوچولو
من رشته ام کتابداریه ، میخوام ارشد ای تی را اتحان بدم به نظرت چه مطالبی بخونم . فقط یه خورده ادرسش را دقیق بده
ان شائ الله با هم هم رشته ای میشیم
یه چند تا نکته ی خاص هم راهنمایی کن
کلا خیلی ممنون .

ارام دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام دختر کوچلو
من امسال فارغ تحصیل شدم ومی خوامکنکور ارشد راستش تازگی این تصمیم گرفتم چند سوال داشتم گفتم شاید شما بتونید کمکم کنیدمن میخوام یه دانشگاهی برم کهبعد جذب یه اداره یاموسسه بشم مثل تربیت معلم تو کارشناسی همچین چیزی امکانش هست خودم فقط دانشگاه ساهذدو مالک اشتر پیدا کردم اما مطمئن نیستم
اکه کمکم کنی خوش حال میشم منون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد