کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

سلامممممممممممم 

 

کنکوری ها حتما شروع کردید حسابیااااا 

 

ایشالله همه موفق باشید 

 

من این دو سال واقعا تجربه پیدا کردم 

 

چند نفریو که مشاوره دادم همه قبول شدن  

خودم همه چیو آزمایش کرد

 

و حالا میخوام به هر کسی که کمک بخواد کمک کنم 

 

به امید خدا شروع می کنم 

 

منتظرتونم 

 

دوستتون دارممممممممممممممممممممممممم

نظرات 8 + ارسال نظر
معصومه جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام
من ترم سه کارشناشی آی تی هستم میخوام به امید خدا امثال تو کنکور شرکت کنم به نظر خودم امثال قبول نمیشم چون درس نخوندم و می خوام از همین الان شروع کنم اگه قبول شدم که خوب اگه نشدم ان شاالله برای سال دیگه .شما میتونید به من کمک کنید؟ از لحاظ اینکه چه منابعی رو بخونم یا اینکه کدوم کتابارو بیشتر و از این جور سوالات؟
منتظر شما هستم .ممنون.

سلام عزیزم
یه سری کتاب و منبع پیشنهادی تو وبلاگ گذاشتم

اول اونارو ببین بعد اگه سوالی داشتی در خدمتم
موفق باشی

فاطمه.ن یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ق.ظ

سلام
من رشته م نرم افزار بوده ولی میخوام ارشد آی تی شرکت کنم و تقریبا همه کتابایی رو که شما گفتین تهیه کردمو دارم میخونم.به نظرتون منابع ارشد رو هم باید بخونیم یا فقط کتاب های پوران کافی هستن؟
شما خودتون قبول شدین؟

سلام عزیزم
امیدوارم موفق باشی
منابع لازم نیست
بیشتر سعی کنید به چیزایی که خوندید مسلط بشید
موفق باشی عزیزم
من بله

امین پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام. من از طریق "تماس با من" پیغامی برای شما ارسال کردم. امیدوارم به دستتان رسیده باشد.

سلام
پیغام هاتو تازه دیدم
تا دو روز آینده جوابشو توی وبلاگ قرار میدم
شرمنده

سالی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام دوست خوبم.مرسی از اینهمه مطلب مفیدی که میزاری.میخواستم با حوزه کاری مهندسی آی تی و بازار کار این رشته آشنا بشم و اینکه ممنون میشم اگه مقاله ای یا کتابی برای به دست آوردن یه شناخت کلی از این رشته بهم معرفی کنی.من تغییر رشته ای هستم و میخوام برای سال آینده ارشد شرکت کنم

سلام عزیزم
اول که بهت پیشنهاد میدم اگه رشتت آی تی نیست کنکورشو شرکت نکنی چون واقعا قبولی وحشتناکه

بازار کار نمیشه گفت با مدرک دانشگاهی به وجود میاد باید خودتون خودتونو تقویت کنید مثلا شروع کنی کلاسهای شبکه بری یا طراحی و برنامه نویسی وب سایت تا کنار مدرکت بتونی یه شغل خیلی خوب داشته باشی
اگه سوالی بود در خدمتم

سینا چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام! من هم از طریق «تماس با من» ازتون سوال پرسیده بودم که هیچ ایمیلی دریافت نکردم. امیدوارم اینجا جواب سوال منو بدید:
می خواستم بدونم چرا فکر می کنید آزمون های پوران پژوهش بهتر از پارسه هست؟
اینو از این جهت می پرسم که همه ی اطرافیان من (البته در رشته ی کامپیوتر) پارسه ثبت نام کردند. البته تجربه ی سال های قبل من ثابت کرده که پارسه سوال غلط یا نامطابق با کنکور هم تو آزمون هاش داشته ولی خب تو کنکور هم همیشه هر سال چند تا سوال غلط پیدا می شه.

سلام عزیزم
منو ببخشید که متوجه پیامتون نشده بودم
از لحاظ استاندارد و مشابهت با کنکور شک نکنید 90% اساتید پوران پژوهشو توصیه می کنند.
به هر حال میل خودتونه اما این چیزی هست که به تجربه بهم ثابت شده
شما میتونید پیشنهاد منو بپذیرید یا رد کنید
موفق باشید عزیزم

زهره شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ب.ظ http://zohreeh1369.blogfa.com

سلام گلمــمیشه یک سوال بپرسم؟من کتابهای اینهارامیخوام ازاینترنت دانلودکنم وبخونمـ بنظرت تواینترنت این کتابهاپیدامیشه دانلودکنم؟شماکتابهاشوداریدبرام ایمیل کنید؟؟؟؟لطفاجواب سوالموبرام ایمیل کنیدـمنتظرمااااااااـایمیلم: saba_tanha_1369@yahoo.com وبلاگم: zohreeh1369.blogfa.com

سلام عزیزم
دانلود که فک نکنم کامل باشه
باید بخری یا دست دوم پیدا کنی
بگو چیا میخوای اگه خواستی واست پیدا کنم

سحر چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام عزیزم
امیدوارم هنوزم به وبلاگت سر بزنی.من کنکور 94 میخوام شرکت کنم ولی پایه ام فوق العاده ضعیفه در حد 0 ولی ایشالله میخوام جبران کنم.میخواستم اگه میشه منابع به روز دروس مشترک و دروس تخصصی رو که بیشتر قبول داری رو بهم معرفی کنی اگه زحمت نمیشه.ممنون میشم

set دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام. درس های شبکه. مهندسی نرم افزار و مدیریت حالت حفظی دارند؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد