کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

پاسخ به سوالات شما دوستای خوبم

 پاسخ به سوالات شما دوستای خوبم در ادامه مطلب



 


سلام احسان عزیز


متاسفانه این کتابارو من ندارم که واست بفرستم


..................................

مژی

سلام
واسه کنکور چند ماه و چند ساعت وقت بزاری می تونی شبکه خوب قبول شی اما معماری و گسسته ام ضعیفه اما هوشم بدک نیس
دختر کوچولو کمکم می کنی
منتظرتم عزیزم


سلام مژی عزیزم

خوب این بستگی به خودت داره اما از مهر باید روزی 7و8 ساعت مفید بخونی

ایشالله که قبول میشی

گسسته خیلی مهمه و سعی کن حتما واسش وقت بزار


...........................................................


سلام
من کارشناسی نرم‌افزار علم و صنعت هستم و می‌خواهم برای ارشد آی‌تی امتحان دهم و هدفم هم آی‌تی گرایش شبکه است (که حدود ۲۰-۳۰ نفر در کل کشور می‌گیرد)
دیدم که توصیه کردید از آزمون‌های پوران‌پژوهش استفاده کنیم. منتها آزمون‌های پوران اصلا معروف نیستند و جامعه‌ی آماری کمی داره. اما قبول دارم که پارسه سوال‌های غلط، آسون یا بدون تطابق با کنکور هم داره (با توجه به تجارب دوستانم و آزمون‌هایی که خودم پارسال دادم)
من واقعا نمی‌دونم پارسه امتحان بدم یا پوران و در این زمینه واقعا گیج شدم. ممنون می‌شم بیشتر در این زمینه منو راهنمایی کنید و بیشتر توضیح بدید که چرا به نظرتون پوران بهتره و با توجه به جامعه‌ی آماری کمش آدم توش چجوری باید خودش رو مقایسه کنه؟ (آیا فقط با توجه به درصدها؟)
من می‌خواهم تا آخر این هفته یا اوایل هفته‌ی بعد سریعا ثبت نام کنم تا با آزمون‌ها جلو برم و برای اینکه به آزمون ۲۵٪ اول برسم باید تا قبل از وسط‌های مهر ثبت نام کنم. به همین جهت ممنون می‌شم در اولین فرصت جواب منو (ترجیحا از طریق ایمیل) بدید.

با تشکر فراوان
سینا ممکن


درود دوست خوبم

ببخشید که دیر پیامتونو خوندم


خب به نظر من آزمونهای پوران بهتر هست و تو این شکی نیست

شما میتونید آزمونهای پوران و بدید و بعد آزمونهای جمع بندی یه موسسه که جامعه آماری زیادی داره رو شرکت کنید

امیدوارم موفق باشید


...........................................

slm
man taze az farda mikham shoroo konam
midoonam k ye name dire

nemidoonam kelas ya azmoon ham sherkat konam ya na


سلام عزیزم

هنوزم دیر نیست اگه خودت بخوای و با جدیت شروع کنی

آزمون شرکت کن کلاس هم برو اما نه اونقدر که از درس خوندن بیافتی

حتما یه برنامه خوب بنویس و جلو برو


موفق باشی عزیزم


.....................................


سلام،
من قبلا متن زیر را به صورت ایمیل برای یکی از اساتید آی‌تی ارسال کردم، اما جوابی از ایشان دریافت نکردم. ممنون می‌شوم پاسخی از شما بشنوم.


با عرض سلام و احترام خدمت استاد محترم،


من اکنون برای کنکور ارشد عمران آماده می‌شوم. دانشجوی قوی‌ای هستم و شانس بالایی برای قبولی در دانشگاه‌های برتر کشور دارم. از نقاط قوتم استعداد خاصی است که در ریاضیات دارم و همچنین از نظر زبان نیز قوی هستم. به طوری کلی، درس خواندن و به ویژه درس‌های عمران برایم آسان است و مشکلی از نظر فهم مطالب ندارم. اساتیدمان رتبه بسیار خوبی را برایم متصور هستند.


اما واقعیت این است که هیچ علاقه‌ای به رشته عمران ندارم. علاقه و استعداد اصلی‌ام در رشته‌های مرتبط به کامپیوتر است. خلاقیتی که در برنامه‌نویسی هست برایم جذاب است و به برنامه‌نویسی علاقه خاصی دارم. چیزی است که می‌تواند شب و روز مرا بیدار نگه دارد. با بعضی زبان‌ها از جمله PHP و Javascript آشنا هستم. علاوه بر برنامه‌نویسی به مسائل دیگری مثل امنیت اطلاعات نیز علاقه‌مند هستم. به‌طور کلی کامپیوتر رشته‌ای است که در آن می‌توانم حرفی برای گفتن داشته باشم و واقعاً موفق باشم.


اگر قبولی من در رشته آی‌تی یا کامپیوتر میسر باشد، عمران را در همین مرحله رها می‌کنم و وقت و انرژی‌ام را صرف این رشته می‌کنم. اما ریسک این کار بسیار بالا است و سوالات بسیار زیادی وجود دارد: از کجا باید شروع کرد (کدام کتاب‌ها؟ کدام کلاس‌ها؟ کدام مشاور؟)، چه مسیری را باید طی کرد (طرح کلی چهار ماه آینده؟) و در هر مرحله به کجا باید رسیده باشم (چگونگی ارزیابی پیشرفت؟). اما در این زمان دیگر فرصتی برای تحقیق نیست و فرصتی برای سعی و خطا نیز وجود ندارد.


اخیراً به طور اتفاقی در اینترنت با وبلاگ شما برخورد کردم و برداشتم این بود که استادی فعال، شناخته شده و در عین حال "دلسوز" هستید. بنابراین تصمیم گرفتم این مشغله فکری را با جنابعالی مطرح کنم.


به‌طور خلاصه، سوالی که از خدمت شما دارم این است: آیا برای فردی با شرایط من امکان‌پذیر است که در کنکور رشته آی‌تی (امنیت اطلاعات) یا کامپیوتر (نرم‌افزار) "حرفی برای گفتن" داشته باشد؟



درود امین عزیزم


خوشحالم که اینقد به رشته ما علاقه مند هستی


خب اگه اول این استعدادو توی خودت میبینی که میتونی موفق بشی حتما شروع کن


اما قبلش یه مشاوره بگیر.


یه سری کتابها هست که تازه می خوای بخونی و یاد بگیری. مثلا با چه درس هایی آشنایی داری و مطالعه کردی؟


اگه به این سوال جواب بدی بهتر میشه راهنماییت کنم

................................................



man bad az 15 sal mikham konkor arshad bedam , soalam ine ke ba in manabe ie ke moarefi kardin khodetoon natije gereftin , age mitoonid rahnamaeeim konin , mamnoon

سلام تینا جان
من خودم و خیلی از دوستانم نتیجه گرفتن
کتابهارو به اطمینان بهت میگم
اگه سواله دیگه ای هست در خدمتم
امیدوارم موفق باشی عزیزم
.............................

salam,khoobi? etela aati ke gozashti kheili kamelo khoob bood,mishe bishtar baham sohbat konim? man daneshjooye electronic am,ama mikham it emtehan bedam vase arshad.
daneshkade shariaty ham dars mikhoonam. in emaile mane,ba yahoo messenger ham miam. mamnoon misham behem pm bedi. merc

سلام عزیزم
امیدوارم موفق باشی
هر سوالی داری بپرس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد