کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

سلام به همگی... 

من تقریبا یه مدت نیومدم خیلی سرم شلوغ بود شرمنده... 

ناهید جون با خوندن حرفات خیلی ناراحت شدم 

ایشالله که امسال بهش نشون میدی که چه اشتباهی کرده ... 

نظرات همتون و خوندم... 

به تک تکش جواب میدم  

 

این مدت که دارم درس می خونم با این روش من تقریبا مطمئن شدم که امسال قبول نمیشم... 

 ولی سال دیگه مطمئنم یا دانشجوی شریفم یا خود دانشگاه تهران!   

خوب یکی از بچه ها پرسیده بود تو منابع زبان منظورم از کتاب زبان چیه؟؟ 

ببینید تو کتابای خودمون تقریبا بیشتر اصطلاحات رو انگلیسیش رو نوشته و تقریبا به یه زبان عمومی خوب و لغات زبان که توی کتابهای تخصصی ما هست میتونید به سوالای کنکور جواب بدید. 

  

و اما بچه ها اگه میشه سوالاتتونو تو قسمت نظرات بزارید نه صندوق پستی 

کسانی که سوال پرسیدن و فرستادن به صندوق پستی من جواباشون درادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...