کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

کی میاد با هم بترکونیم؟؟؟

سلام... 

خوب راستش خیلی وقته نیومدم یعنی دیگه وقت خوندن نداشتم به خاطر درسهای دانشگاه 

اما ان شاالله بعد از امتحانا می خوام شروع کنم. 

دنبال یه دوست می گردم که بخواد برا کنکور ۹۱ جونشو بزاره... 

یه روند مطالعاتی دارم که اگه گرووهی باشه بهتر نتیجه می گیریم 

اگه کسی بود و خواست با هم درس بخونیم بهم خبر بده ... 

 

منتظرم


فروشگاه خرید آنلاین کارت شارژ

نظرات 19 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ http://nooavari.blogsky.com

سلام دوست عزیز
منم خوشحالم وبتو برای اولین بار دیدم.
من طبق نوشته های وبم از اول خرداد شروع کردم به خوندن.ولی هرکمکی از دستم بربیاد درخدمتم.دوست دارم در ارتباط باشیم تا کنکور.من هراز چندگاهی سری به وب میزنم ولی واسه کسی کامنت نمیزارم ولی الان واسه شما باتوجه به محتوای وبتون کامنت گذاشتم.
خوشحال شدم
موفق باشید
یا علی

حسین دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام
ممنون از لطفتون :)
ایشالا که شما هم رتبه خیلی خوبی میارین . . .
من توی نمایشگاه به جز منابع اصلی
یه سری کتاب درس و نکته ی موسسه پوران پژوهش را خریدم
+
منابع تستی مقسمی
+
البت برای شبکه سه هزار مسئله حل شده را هم خریدم.
+
دو جلد هم از کتاب های انتشارات راهیان ارشد را گرفتم که فکر میکنم کار اشتباهی بود(البته هنوز دقیق بررسیشون نکردم)
به نظر میرسه به درد آی تی نخورن البته این نظر منه
که ممکنه بعد از مطالعه ی دقیق تغییر کنه :)
خیلی روی منابع تحقیق کردم هم از اینترنت هم حضوری. . .
اگر لیست دقیق منابع را هم بخواید بعدا میتونم براتون میل کنم الان پیشم نیست.
به امید موفقیت توی کنکور ارشد
یاعلی
D:

مریم سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ب.ظ http://nooavari.blogsky.com

سلام عزیزم
من فعلا کلاس خاصی نمیرم.
منم تا حالا که دارم میخونم معماری رو یه ذره مشکل دارم یعنی رو قسمت مبنایی که استاد مدار منطقی باید بهمون میگفت و معماری تکمیلش میکرد مشکل دارم.اگه تا مهرماه یادش نگرفتم باید برم کلاس.
تابستون درسایی رو که فکر میکنی خیلی باید روشون وقت بزاری و بخونی رو بخون اگه واقعا مشکلشون حاد باشه بایدبری کلاس.
عزیز دلم فارغ التحصیل شدی یا هنوز دانشجویی؟

محمد شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام دوست عزیز
منم میخوام ایشالا واسه ارشد بخونم ولی هنوز شروع نکردم.
ایشالا که هممون موفق بشیم با رتبه ی عالی قبول بشیم.

مریم شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ http://nooavari.blogsky.com

سلام عزیزم
چیکار کردی؟شروع کردی به خوندن؟
برای درس مدیریت نمیدونم عزیزم.منکه قصد ندارم منبع خاصی رو بخونم ولی پوران پژوهش یا مقسمی کتاب در مورد درس مدیریت رشته ی آی تی دارن همونو بگیری بدرت میخوره.من چون میخوام گرایش شبکه رو انتخاب کنم ضریب درس مدیریت واسه این گرایش صفره ولی من سرجلسه کنکور اونو سفید نمیزارم تا اونجایی که بلدم و مطمئنم جواب میدم.

سلام عزیزم...

آره شروع کردم

مرسی از راهنماییت
انشاالله گرایش مورد علاقتو قبول میشی

کاوه شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ

سلام خوبی
منم دوست دارم باهات ارشد آی تی بخونم اگر دوست داری باهام ارتباط داشته باشی ایمیل بزن!
مرسی
کاوه

سلام...

اگه بتونی به سبک من بخونی خوشحال میشم

سارا شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام
خسته نباشین از درس ها
من دنبال یه آدمی می گشتم تا با اون شروع کنم
چون خودم به تنهایی تنبلی می کنم
خوشحال میشم همراه هم باشیم
اگه میشه برام میل بزن
مرسی

ناهید شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام عزیزم. من بخاطر نداشتن سرپرست و شاغل بودن تا بعدازظهر نتونستم امسال ارشد قبول بشم . ترم آخر نرم افزار هستم می خوام واسه شبکه های کامپیوتری امتحان بدم.. نامزدم رو بخاطر اینکه اون قبول شد و من نشدم از دست دادم دقیقا از 10 شهریور تا حالا دیگه نه جواب زنگمو می ده نه اس بعدم ایمیل زده که ما به درد هم نمی خوریم .. واقعا داغونم ممنون می شم عزیزم راهکاراتو به منم بگی .. لطفا کامنت جدید گذاشتی بهم اطلاع بده.. اگه کسی یا خودتم راجع به ثبت نام و هزینه دانشگاه های بین المللی این رشته یا دانشگاه مجازی و .. اطلاعی داشتی لطفا در اختیارم بگذار اگه میشد بهمن ماه برم که خیلی عالی بود.. خدا خیرت بده .شاد باشی و خالق شادی

جدا که متاسف شدم...

درباره اینجور داشنگاهها توی دفترچه کنکور نوشته...

چی کار کردی؟؟

حتما بیا از خودت بگو منتظرم

Nima.iq2 سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ http://facebook.com/vahid.iravani

آخــــــــــــــــــــــــــــــــــــی.
واسه این نفر آخریه دلم سوخت...
چه نامزد نامردی داشتی خانم ناهید..........!!!!
منم دانشجوی ICT هستم ، امسال صد درصد کنکور قبول میشم ولی هنوز سه ترم دیگه در پیش دارم ؛ باید سال دیگه شرکت کنم که سال دیگه ش که میشه دوسال دیگه قبول بشم و برم دانشگاه که میخوام صد سال سیاه تو این دانشگاههای داغون درس نخونم....
.
.
.
هففففففففففف
چی شد!!!
جمله نویسی در حد صفر...
امیدوارم همگی دانشگاه قبول بشد....

حالا ناراحت نباش سال دیگه دوتایی میریم یه دانشگاه توپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ

ناهید پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام مرسی نیما جان از همدردیت
هنوزم جوابمو نمی ده .. پسرا واقعا وقتی به یجایی می رسن خودشون رو گم می کنن یا این نامزد من اینطوری بود
مثل اینکه اینجام کسی نیست جوابمو بده
کتابایی که توسط دختر کوچولو گفته شده بود تقریبا تهیه کردم خصوصا 504 لغت انگلیسی
اینجا حس خوبی بهم میده .. دیشب اینقدر گریه کردم که چشمام درد گرفته .. سرکارمم همیش کارم با کامپیوتره دیگه انگار نمی بینم .. از همتون ممنون.. واسم دعا کنین و من پایه ترکوندنم دیگه قول دادم از اول مهر شروع کنم.. واااااااای اول مهر که فرداست.. امشب حتما یه برنامه ریزی می کنم اگه برنامه ام خوب در اومد واسه شماهام می فرستم و همچنین منابعی که گیر می یارم.. لطفا شما هم بفرستین

شرمنده ناهید جون

ایشالله که این منابع رو بخونی بهترین نتیجه رو میگیری عزیزم

e30 سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ http://www.formater.blogfa.com

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
دوستان من 2 ماهه که شروع کردم این ترمم مرخصی گرفتم که به شدت بخونم و ایشالا که همه مون قبول شیم ...........
من کلیه جزوات پارسه و جزوات آموزشی و کمک آموزشی و کنکوری ، سوالات سالهای گذشته ، آزمونهای پارسه و مدرسان شریف و غیره را دارم کسی خواست به وبلاگ من مراجعه کند :
www.formater.blogfa.com

سلام عزیزم...

موفق باشی

زهرا شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام دوستان تازه این وبلاگ رو دیدم ترم ۷ itهستم میخوام شروع کنم به خوندن از درسای همین ترم.ایشالا همگی موفق باشین راستی ازبین گرایشها کدومش بهتره ؟

سلام عزیزم...

امیدوارم موفق باشی

خوب بستگی علاقه ی خودت داره عزیزم اما گرایش شبکه از نظر بازار کار بهتر هستش

ثریا چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:37 ب.ظ

سلام
خوبین؟انشاا.. که خوب می خونین.
من منتظر جواب تکمیل ظرفیت بودم البته از تنبلی بود.با اون رتبه مگه میشه قبول شد؟
می خوام از فردا شروع کنم.
هم شاغلم هم خونه دار ولی همه اینا بهانه است.می دونم اگه بخوام خیلی راحت قبول میشم.ولی بدجور آدم تنبلی هستم.تازه ارشد هم شده بهانه ام برا بچه نیاوردن اگه امسال هم قبول نشم دیگه میشم کارشناس ارشد بچه داری.خوشحال میشم اگه کمکم کنی.
مرسی عزیزم

سلام عزیزم...
تقریبا دارم می خونم...
آره به نظرم خیلی وقت هست مشکل ما اینه که وقتمونو خیلی تلف می کنیم
اما مطمئنم با این روحیه شما قبول میشی
هر کمکی از دستم بر بیاد حتما

حسین دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ب.ظ http://www.4ul.com

با سلام و خسته نباشید (پابدار باشید،خسته نباشید فاز منفیه) به همه ی دوستان گلم.
اولین باره به وب جالبتون میام.
من حسین 20 ساله ترم 2 کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر-نرم افزار
دو ترم دیگه فارغ التحصیل میشم.
از دیپلم عاشق ای تی بودم اما قسمت نشد که ای تی برم.
اما ارشد رو 100% ای تی ام.
من امدم که غوغا کنیم.
منابع چی گرفتید ؟

سلام.///

پس من و شما با هم کنکور میدیم

خوبه

منابعو نوشتم تو پست ها میتونی ببینی

ایشالله که می ترکونیم

حسین دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ

منتظر جوابتون خواهم موند
با تشکر فراوان

حتما پست اولمو بخون و نظرتو بده

رتبه 1 کنکور!!! دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام. فکر کنم دیر به وبلاگتون سر زدم. به هر حال اگه دیر نشده منم دنبال پایه هستم. خوشحال میشم به منم برنامه بدید البته اگر دیر نیست.... :(

مهتاب یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ق.ظ http://mahtabparsianblogfa.com

salam man mikham vase arsah bekhonam age dos dashti email bezan ta mehr mikham ketabaye asli bekhonam dos daram bahamrafe eshkal konim emsal sherkat kardam ama natije lazemo nagereftam.

salam,baratoon email mizanam,felan

پریزاد چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ

من میخوام ارشد it بخونم ولی کتاب خریدم و هنوز شروع کردم.خونه دار هم هستم . خواهشا کمکم کنید.
شمایی که قبول شدید با رتبه خوب برنامه و منابعتونو بگید . please

مریم پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام..
فک کنم گفتی ک میخوای تو کنکور امسالم شرکت کنی؟
من امسال سال اخرم و میخوام تو ارشدم شرکت کنم و میخوام انشاا.. دولتی قبول شم..
ممنون میشم کمکم کنی.. چون اطلاعاتم پایینه.....
واسم تونستی میل بده.
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد