کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

منابع پیشنهادی من

سلام...

خوب قول داده بودم منابعی و که انتخاب کردم و بزارم.

من تقریبا خیلی تحقیق کردم و حتی خیلی هم سر در گم شدم به خاطر منابع زیاد پیشنهادی

 اما نمی گم تحقیقاتم کامله و هر کسی نظری یا پیشنهادی داشت خوشحال میشم بشنوم.

منابع منتخب من در ادامه مطلب


فروشگاه خرید آنلاین کارت شارژ

1.زبان تخصصی و عمومی:

اول از همه باید یه دایره لغت خوب داشته باشی که می تونی هر جوری دوست داری تقویتش کنی من دارم کتاب 504 و می خونم + برنامه دیالوگ شبکه آموزش و لغات کتابهای درسیم که فکر می کنم خیلی مهمن. 

برای گرامر هم کتاب grammer in use که عالیه و اگه نه هر کتاب گرامر دیگه ای که خواستید.  

2.دروس مشترک که خیلی خیلی مهمن و تقریبا می تونن رتبه ی شما رو از فرش به عرش ببرن!  

الف: ساختمان گسسته: من خودم هنوز شروع نکردم تو انتخاب منبعم موندم اما کتابهایی که هست همشو نوشتم من خودم احتمالا قلی زاده و انتخاب می کنم. 

کتاب درس: ساختمان‌های گسسته، دکتر قلی زاده

ریاضی گسسته، گریمالدی

ریاضی گسسته، ترمبلی

کتاب تست: پوران پژوهش.  

ب: ساختمان داده ها: فکر کنم هوریتز منبع خوبی باشه + مقسمی   

ج: طراحی الگوریتم: این درسو هم من مثل گسسته تو انتخاب منبع موندم منابع و نوشتم خوب اکثر کسانی که قبول شدن clrs خوندن شما با خودتون اگه کسی نظری داشت راجع بع طراحی الگوریتم حتما بگه ممنونم. 

کتاب درس: مقدمه‌ای بر طراحی الگوریتم،معروف و مشهور به  

CLRS.طراحی الگوریتم، نیپولیتان، نعیمی‌پور

طراحی الگوریتم، قلی‌زاده

کتاب نکته و تست : مهندسی کامپیوتر، راهیان ارشد، جلدسوم. 

جزوه‌ی طراحی الگوریتم، دکتر محمد قدسی، دانشگاه شریف  

د: مهندسی نر افزار که فکر کنم بهترین درسه از نظر منبع فقط نرم افزار پرسمن  رو بخونید کافیه  

ه: شبکه ها کامپیوتری ، اما این شبکه رو خیلی اذیت کردن 

منبع اصلیش و همه جا نوشته شبکه های تنن بام و همه می گن همینو باید بخونی بعد اونجوری که من متوجه شدم سوالای کنکور اکثرا از کتاب گارسیا میاد. 

من که خودم دارم منبع تننبام و می خونم و دیگه وقت ندارم گارسیا بخونم اما اگه شما تازه می خواهید شروع کنید گارسیا بخونید.  

3.مدیریت : برای این درسم منبع زیاده

میگن اگه کتاب مدیریت پارسه رو بخونی سوالا چون خیلی تکراری میشه خوب جواب داد. 

اما من اصول مدیریت دکتر رضاییان و دارم میخونم  و بعد هم می خوام مدیریت عمومی دکتر الوانی و بخونم  

4.هوش مصنوعی : سوالای هوشو گاهی اوقات از ناکجا آباد می دن ! 

 

 اما کتاب اصلی کتاب راسل هست و من دیدم تقریبا اکثرا راسل خوندن من هم همونو دارم میخونم + پوران که تقریبا کتاب خوبیه   

5.پایگاه داده ها: پایگاه و اکثرا همه دوست دارن و خوب یاد میگیرن

منابعش ایناست: 

کتاب درس: پایگاه‌داده‌ها، سی جی دیت.
پایگاه داده‌ها، رامز المصری.
اصول طراحی بانک‌های اطلاعاتی، مصطفا حق‌جو.
اصول طراحی پایگاه‌داده‌ها، روحانی رانکوهی.
درس و کنکور پایگاه داده ها از مقسمی 

اما من تصمیم دارم فقط مقسمی بخونم بخاطر اینکه دیدم خیلی ها رو که فقط مقسمی خوندن و اکثرا بالا زدن حتی 100  

6.سیستم عامل: به نسبت همه ی منابع فکر می کنم سیستم عامل استالینگز + مقسمی منبع کاملی باشه که خودمم دارم استفاده می کنم  

7.معماری کامپیوتر: من این درسو کنار گذاشتم! اما تا اونجایی که میدونم موریس مانو باید بخونید من خودمم تو دانشگاه موریس مانو خوندم کتاب کامل و جامعی هست.


فروشگاه خرید آنلاین کارت شارژ

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ق.ظ http://nooavari.blogsky.com

سلام عزیزم
عیدت مبارک.طاعات قبول
منابعت خوب بودن
اما چرا معماری نمیخونی؟
برای طراحی الگوریتم بهتره اول کتاب تست کنکور پوران یا مقسمی رو بخونن بعد از کتاب و جزوه دکتر قدسی استفاده کنن.اگه اول شروع به خوندن جزوه دکتر کنن صددرصد هنگ میکنن و میزارنش کنار و برا همیشه از طراحی زده میشن.پیشنهاد میکنم اول کتاب مرجع clrs بعداز پوران و مقسمی.
من چیزی در مورد شبکه گارسیا نشنیده بودم ولی واسه تست بهتره از کتاب 3000 مسئله حل شده در شبکه های کامپیوتری استفاده کنن.

سلام عزیزم مرسی.

عید تو هم مبارک.

معماری حسش نیست بدم میاد شدید :دی

ممنونم با بات طراحی

گارسیا حقیقت داره متاسفانه من خیلی تحقیق کردم

باران پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ب.ظ http://baranilovely.blogfa.com

سلام.مرسی.جزوه بارسه شبکه هم خوبه
بگردی تو اینترنت بیدا میکنی

باران پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ب.ظ http://baranilovely.blogfa.com

راستی گریمالدی 4 جلدشو باید خوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امیر چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ http://project30sharp.blogfa.com

افرین بهت ولی وبلاگت زیاد وقتو نگیره بشین بخون منابعت خوبه ادم همینا رو یاد بگیر رتبش زیر 50 میشه

مریم شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ http://nooavari.blogsky.com/

سلام عزیزم
خوبی؟
درسا خوب پیش میره؟
الان دوباره منابعت رو خوندم بخصوص درس شبکه رو...از من به شما نصیحت اگه واسه دولتی میخوای بخونی اصلا تاننبوم نخون.تاننبوم همش حفضیاته اگه به سوالات کنکورای اخیر نگاه کنی همش ریاضیات شبکه رو درنظر گرفته...تنها منبع برای درس شبکه که به جنبه ریاضی شبکه توجه کرده شبکه ی آقای گارسیا و شبکه ی هالسال(اگه درست نوشته باشم)هست...بقیه منابع فقط حفضیاته که بدرد آزمون ارشد آزاد میخوره.
اگه تونستی سری به وبم بزن و پست جدیدمو در مورد درس شبکه بخون...
راستی ممنونم که گارسیا رو بهم معرفی کردی

سلام عزیزم...

بد نیست

خودنم مطلبتو ممنون

موفق باشی

یه تیکه ابر کوچولو! چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام!
بابت وبلاگ خوبتون تبریک میگم.راهنمایی هاتون واقعا ارزنده هستش.
راستش من واسه خواهرم دنبال یه سری منابع واسه کنکورش میگشتم که خب به وبلاگ شما برخوردم.فقط ایکاش واسه مطالبی که گفتین ، واسه اونایی که میشه لینک دانلود هم میذاشتین.اما خب بازم ممنون.حداقل حالا میدونم باید دنبال چی باشم.بازم با اجازتون بهتون سر میزنم
ممنون.

سلام...

مرسی ممنونم

هر سوالی داشتی در خدمتم عزیزم

موفق باشی

رتبه 1 کنکور!!! دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ

سلام. مرسی از منابعتون....
فقط میشه سرفصلهاشم بگید که از هر درسی چه مبحثایی میاد؟؟؟همش باید خوند؟؟؟

جواد شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ http://ccna-mcitp.blogfa.com

سلام خوبین شما؟؟؟

من میخام امسال شرکت کنم.شما کجا قبول شدین؟؟

بدورد

baroon دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ب.ظ http://best-sharge.mihanblog.com

شما ارشد قبول شدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد