کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

فروش کتاب دست دوم ویژه کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات ( آی تی ) سال 1393


یه خبر خیلی ویژه واسه کسانی که دنبال کتابای دست دوم بودن


من قراره یه سری کتاب به دستم برسه و جزوه


کسانی که دنبال کتاب دست دوم هستند میتونند همین جا اعلام کنند که چه کتاب یا جزوه ای میخوان


کوچیک همتونم


موفق باشید


و اما لیست کتابهای دست دوم :ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

منابع و سرفصل آزمون کارشناسی ارشد رشته IT (مهندسی فناوری اطلاعات)


منابع و سرفصل آزمون کارشناسی ارشد رشته IT

منابع و سرفصل آزمون 

کارشناسی ارشد رشته IT (مهندسی فناوری اطلاعات)

 برای شروع اینم منابع و ضرایب درس ها .

کتابهای پیشنهادی زیاد هست اما بیشتر پرسیدم خوندنشون سلیقه ای هست اما کتابهای اصلی اولویت دارن. 

 

به خاطر اینکه می خوام صفحه اول جوری باشه که مطالب راحت پیدا بشه من موضوعاتو در قسمت ادامه مطلب میزارم.  

برا دیدن منابعم به ادامه مطلب برید.

 

ادامه مطلب ...

پاسخ به سوالات شما دوستای خوبم

 پاسخ به سوالات شما دوستای خوبم در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

سلامممممممممممم 

 

کنکوری ها حتما شروع کردید حسابیااااا 

 

ایشالله همه موفق باشید 

 

من این دو سال واقعا تجربه پیدا کردم 

 

چند نفریو که مشاوره دادم همه قبول شدن  

خودم همه چیو آزمایش کرد

 

و حالا میخوام به هر کسی که کمک بخواد کمک کنم 

 

به امید خدا شروع می کنم 

 

منتظرتونم 

 

دوستتون دارممممممممممممممممممممممممم