کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

کارشناسی ارشد آی تی

برای همه ی کنکوری های ارشد آی تی

فروش کتاب دست دوم ویژه کنکور کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات ( آی تی ) سال 1393


یه خبر خیلی ویژه واسه کسانی که دنبال کتابای دست دوم بودن


من قراره یه سری کتاب به دستم برسه و جزوه


کسانی که دنبال کتاب دست دوم هستند میتونند همین جا اعلام کنند که چه کتاب یا جزوه ای میخوان


کوچیک همتونم


موفق باشید


و اما لیست کتابهای دست دوم :ادامه مطلب


ساختمان گسسته -  انتشارات پوران پژوهش


ساختمان داده ها - حمید رضا مقسمی


جزوه شبکه - انتشارات پارسه


سیستم عامل- انتشارات پوران پژوهش


پایگاه داده ها - حمید رضا مقسمی


مهندسی نرم افزار پرسمن - ویراست هفتم



نظرات 26 + ارسال نظر
پیام جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام
حالتون امیدوارم که خوب باشه.
من کتاب ساختمان گسسته - انتشارات پوران پژوهش رو خریدارم. لطفا برام اطلاعات تماس تلفنی و قیمت فروشتون رو با سال انتشار کتاب رو برام میل بزنید.
مرسی
پیام

سلام عزیزم

ساختمان گسسته چاپ 91 هست.کتاب کاملا تمیز و قیمتش 8000 تومان

ay69 جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ http://ay69.blogfa.com

من سیستم عامل و نرم رو میخوام
قیمت و سال انتشار رو بگو فقط

سلام عزیزم

سیستم عامل چاپ سال 91
و نرم افزار نسخه اصلی هست
در مورد قیمت هم باید اجازه بدید 2و3 روز آینده بهتون خبر میدم

نفیس سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام
من ساختمان گسسته انتشارات پوران رو میخوام.
یه سوال :جزوه شبکه ک گفتید از انتشارات پارسه رو دکتر حقیقت نوشته؟؟ وبرای چه سالیه؟
لطفا قیمت رو هم بفرمایید/باتشکر

سلام
دوست عزیزم
جزوه شبکه از سال خاصی نیست یه خلاصه هست که واستون میفرستمش به ایمیلتون

کتاب ساختمان گسسته چاپ 91 - قیمتش هم 8000 تومان
اگه خواستید بگید تا براتون ارسال کنم

ریحانه شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:25 ب.ظ

سلام من کتاب ساختمان گسسته ژوران پژوهش/ساختمان داده مقسمی/اگوریتم پوران /شبکه ی دکتر حقیقت + جزوه ی امیرکبیر/هوش پوران/سیستم عامل پارسه رو می خوام

الیاس سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ق.ظ http://takparn.blogfa.com

سلام من همشون رو میخوام لطفا اگه موجود داری هرچه زودتر بهم خبر بدین

سجاد پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ق.ظ

سلام دوست عزیز ببینم جزوه های پارسه با جزوه های جزوه‌ی دکتر محمد قدسی، دانشگاه شریف چیزی داری بهم خبر بده البته زود ممنونم

hosein چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ http://xhosein.blogfa.com

salam
konkoora chikar kardin ?

ایمان یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام دوست عزیز
من کتابای مدرسان رو میخوام . همشونو (گرایش آی تی)
لطفا قیمت بدید . ممنون

ایمان سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ق.ظ

دوست عزیز ظاهرا به سایتت سر نمسزنی و جواب پست ها رو نمیدی
تمام کتاب های ارشد آی تی رو بصورت دست دوم میخوام
لطفا قیمت بدید و اینکه از کدوم انتشارات هستن . ممنون

فریماه دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ب.ظ

اگه از کتاباتون چیزی باقی مونده،میشه جواب بدین لطفا....

مینا یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ق.ظ

سلام
سری کامل کتابای ارشد پارسه و سایر انتشارات رو دارم.اگه کسی میخواد لطفا ایمیل یزنه
minasamen@yahoo.com

ali شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام ، من جزوه ی شبکه رو میخرم، لطفا اطلاعات تماس و قیمتش رو بگید

lمهدی شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ http://chitanbe-mehdi.persianblog.ir

سیستم عامل و ساختمان پوران پژوهش چند؟

zohre یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ق.ظ

salam mn karshenasi mohandsi pezshki grayeshe enio elc bodam mikham arshad it bkhonm b nazaret kodom grayesh bhtare va inke hmina k goftio bkhonm kafie??? bazi darsa ro ma hm dashtim mese hosh b nazaret aziat misham to arshad? ya na? ghaboli k ghabolam mikham azad bzanm fght fght babate darsa to danshga va inke basam zaife

فاطمه چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:46 ق.ظ http://payanetanhayi.blogfa.com

سلام
جزوه ی اصول و مبانی مدیریت دانشگاه امیرکبیر را دارید؟ میگن برای کنکور ارشد از اون سوال میاد.
اگر پیدا کردید ممنون میشم بهم بگید.

افشین پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام
از جزوه های دانشگاه های شریف و تهران مرتبط با رشته IT سراغ دارین؟
اگه هست من خریدار هستم
با تشکر

رقیه پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:45 ق.ظ http://rm70.blogfa.com

سلام
من ساختمان داده تورانی ابراهیمی مقدم
ساختمان گسسته هادی یوسفی
پایگاه داده تورانی - مقدم
طراحی الگوریتم پوران پژوهش
شبکه وسیستم عامل حقیقت
هوش مصنوعی رهنمون
هر کدومو داری بهم بگو میخوام

مونا جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:37 ب.ظ

من همه رو میخوام فقط قیمت بدید ممنون میشم

sadegh پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:06 ب.ظ

munde chizi?

omid پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام. من همشو میخوام. چند میشه؟

احمد شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:24 ب.ظ

فروش کتاب تیوری مدیریت-اقتصاد خرد وکلان-مالیه و بودجه-حسابداری دولتی-مجموعه ماهان منابع ارشد با سی درصد تخفیف 09176535748-کتاب ها در حد نو بدون خط هستند

سانی یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:48 ق.ظ

سلام خوبید برا کنکور سال جدید ۹۴ کتاب میخاسم هنوز دارید لطفا بهم خبر بدین از طریق ایمیلم

زهرا چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام خوبید برا کنکور سال جدید 95 کتاب میخاسم هنوز دارید؟؟
جزوه شبکه تونو هم میتونین به ایمیلم ارسال کنین؟؟
لطفا بهم خبر بدین از طریق ایمیلم

علی یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:24 ب.ظ

سلام
برا کدوم شهرین شما؟من از خراسان میتونین ببفرسین؟پک کاملشو میخام

فرزاد جمعه 17 دی‌ماه سال 1395 ساعت 07:54 ب.ظ

شلام دوست عزیز من سیستم عامل و زبان تخصصی لازم دارم .
لطفا نحوه ارسال سیستم عامل رو بهم ایمیل بزنین و اینکه ربان رو هم داشتین زحمتشو بکشین .

فاطمه یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 12:41 ق.ظ

سلام کتاب سیستم های ساختمانی محمود گلابچی و میخواستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد